loading...
رزی دانلود
محمد رضا بازدید : 92 شنبه 28 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دریافت تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع

جدیدترین نسخه تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را از سایت ما دانلود نمائید.

دانلود مطالب علمی گوناگون درمورد تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع در اینجا.

Download the تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع file from the secure site of this site.

Download تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع downloadable file here.

آیا از خرید فایل تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع از اینجا راضی بودید؟

لینک دانلود تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع

مطالب گوناگون پیرامون تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع به سایت افزوده شد.

You can only subscribe to this website تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع.

فروش اینترنتی مقالات با عنوان تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع به صورت آنلاین.

مطمئنا بهترین سایت برای تهیه تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع این سایت می باشد.

پکیج مقالات تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را از ما دریافت کنید.

جدید ترین نسخه فایل تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را از سایت ما بخواهید.

اگر اطلاعات شما راجع به تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع ناقص است، برای تکمیل اطلاعات به این سایت بیایید.

خرید ارزان تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع

در این قسمت از سایت شما می توانید تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را پیدا کنید.

با پرداخت هزینه به صورت اینترنتی تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را دریافت نمایید.

آیا توانستید از مقالات مرتبط با تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع استفاده نمایید؟

Learn how to learn about تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع by subscribing to our telegram channel.

در سایت ما می توانید مقالات و پروژه هایی پیرامون موضوع تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع جستجو کنید.

آیا دنبال خلاصه فایل تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع میگردید؟

A list of the best-selling articles around تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع has been gathered on the site.

دیگر به جستجو برای تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع ادامه ندهید.

مطالب مرتبط با مقاله تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع در سایت معتبر ما.

تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع     در فرمت ورد ، 16 صفحه قابل ویرایش   در این تحقیق یک مدل برنامه ریزی دو سطحی برای سیستم تولید و توزیع مورد بررسی قرار گرفته است. سطح اول این مدل، فرایند توزیع را کنترل می کند و با استفاده از یک مساله مسیریابی وسایل نقلیه با چند انبار فرمول بندی می شود. سطح دوم نیز هزینه های حمل و نقل تولید کننده را کنترل می کند و با استفاده از یک مساله ی حمل و نقل فرمول بندی می شود. برای حل این مدل، یک الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته ارائه شده است. به منظور بهبود الگوریتم کلونی مورچه یک عملگر جهش و یک رویکرد جستجوی محلی به این الگوریتم افزوده شده است. در ادامه برای پایدارکردن این الگوریتم از تنظیم  پارامتر به روش تاگوچی استفاده شده است و پس از اطمینان از عملکرد صحیح آن، با الگویتم ارائه شده در ادبیات مقایسه شده است. نتایج نشان می دهند که برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع در اندازه ی بزرگ، الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته در مقایسه با الگوریتم ار ...

دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد یادگیری فعال

تحقیق درمورد ديابت

تحقیق-شوکهای نقدینگی و ابعاد حساسیت سود-40صفحه- فرمتdocx

تحقیق درباره آزمايش بر روي سيستم عصبي اتونوم

تحقیق درباره از جمهوري تا سلطنت

تحقیق درباره اثرات كتابخواني

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3380
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,486
  • بازدید ماه : 3,486
  • بازدید سال : 66,197
  • بازدید کلی : 503,510